De reis is het doel

Van Sauveterre naar Saint Jean Pied de Port

Weer een prachtige wandeling. Na het middaguur werd het in mijn beleving bloedheet, en hetschoot geen donder op. Mede door eigen toedoen door een kop koffie te willen drinken, wat geld uit de muur halen en die muur moeten zoeken. Dan geld kan ook niet lang in de portemonnee blijven zitten want ik moest toch een paar boodschapjes hebben. Na Saint Palais zaten er twee erg steile heuvels in het traject, ik schat toch wel zeker 20%. De eerste van 60 naar 250 meter hoogte en een tweede van 150 naar 280 meter en weer afzakken naar 150 meter. Ongenadig!

25 juni in Saint Jean Pied de Port aangekomen. De Rue de la citadelle ziet er net uit als in de film. Alles in deze straat ademt Pelgrim. Je vind er het Pelgrimsbureau voor adviezen, slaapgelegenheid en een nieuwe credential. In deze straat restaurants, cafe's, pelgrimsherbergen en winkel voor de pelgrimsuitrusting, Zie verder de foto's

sippy en gerard

wat schrijf je toch boeiend Alle, we lezen het met veel plezier. hebben bewondering voor je, is toch niet zomaar een wandeling!! liefs ons

Fam. Hoekstra

Afzien dus, in die hitte. Respect hoor, we lezen je verhalen met veel plezier, mooi om te horen wat je allemaal meemaakt. Heel veel succes met het vervolg van de pelgrimage.
Hartelijke groet, Albert, Hermanna, Martje en Johan.

Joon en ietsje

Mooie foto's succes sur les Montagnes du Pyrenee. groetjes van ons uit Vendomme bij de Loir

Sije en Anneke

Prachtige foto's , mooie omgeving Alle waar je doorheen loopt, weer genoten van je verhalen, leafs A/S

Nelly

Je bent al een heel eind op weg Alle, mooie foto’s ook.
Groet ook van Frans, Nelly