De reis is het doel

Van Baugy naar Bourges

Je dag rustig beginnen met een kop koffie en een broodje, dat is leven in Frankrijk. Een ochtenwandelingetje maken langs de bakker, en wat gebak kopen. Wie wil dat niet? Wij deden het eerste om 05:00 uur, daarna direct het tweede om twee dorpen verderop, 10:15 uur wat calorieën bij de bakker in te slaan om lekker door te stappen. Probleemloos om 14:00 uur in het centrum van Bourges aankomen om op het nippertje de Franse lunch te genieten. De blaren zijn opgedroogd, het lichaam is minder stijf van deze strapatsen. Kortom het ging vandaag lekker. Ik ben nu in de jeugdherberg waar ik vanwege mijn jeugdig uiterlijk wel mag slapen, mede op vertoon van de pelgrimspas.

Lianne & klaas

WoW! Dat is wel lekker vroeg zeg om 05.00 uur! Maar dan ben je wel lekker vroeg op je bestemming en heb je ook nog wat aan de middag! Leuk om zo even mee te lezen!!
Groetjes van ons! ?

Jannie

Hoi Alle,

Wat een pittig begin, de reis naar Velezay. Maar nu is het genieten van al het moois en lekkers dat Frankrijk te bieden heeft. Je lijkt je pelgrimsmodus gevonden te hebben. Nu lekker doorgaan. Liefs van je zusje.

Evelien

Hoi pap, leuke verhaaltjes. Ik zie je al zitten aan de Franse lunch met een glaasje wijn. Ook leuk dat je gezelschap had tijdens het lopen.
Liefs Evelien