De reis is het doel

Van Bourges naar Chârost

Om een echt grote stad als Bourges uit te komen vergt al gauw een dik uur te voet. Wat je in dit ontwakende stadsleven ziet is voor de bevoorrading en de reiniging, opvallend weinig mensen die op straat slapen. Maar doet dit ochtendgloren me denken aan "Paris s' éveille" een topper van toen, door Jacques Dutronc.

De wandeling ging probleemloos, na in Chârost van de lunch te hebben genoten en weer verder wilde gaan hoorde ik mijn naam en dat in Frankrijk, het was Etienne hij was toch maar op stap gegaan. Samen met een andere pelrim Marie Geneviève die ik deze ochtend al eerder ontmoet had. Issoudun komt morgen wel eerst koffie, espresso waarbij de mondhoeken naar de oren trekken. Kortom we zitten met zijn drieën in een refuge waarvan je het bestaan niet voor mogelijk houdt. Op de bovenverdieping van een basisschool. Sleutel (code) weer bij de Mairie halen, stempel in de credential, betalen en wachten 15:00 uur tot de school uit gaat, dan mogen wij er in. Op de eerste verdieping tegenover de kamer van de directrice is een keurige refuge ingericht. Schoon en helder, niks geen Franse slag.

Irene

Leuk om mee te reizen zo Alle! Geniet ervan!

Fam. Hoekstra

Leuk die verslagen Alle! Ga je beslist volgen, succes en geniet!

Sije en Anneke

Geweldig Alle dat je dit wandelavontuur doet, het is weer wat anders dan de " slachte" We blijven je volgen! Leafs út Ferwert.

Carla Stellema

Wat super dat je dit doet en ga t volgen wens je veel succes en vooral plezier met deze prachtige(denk ik) tocht?